Søk om tilskudd til inkludering av barn og unge

Tilskuddsordningen «Tilskudd til inkludering av barn og unge» er nå lyst ut for 2025. Frist for å søke er 1. november.

Målet med tilskuddsordningen er å legge til rette for at alle barn og unge skal ha mulighet til mestring og samfunnsdeltakelse. Tilskuddsordningen skal bidra til utvikling av åpne møteplasser, deltakelse på ferie- og fritidsaktiviteter og fullføring av utdanningsløp. Målgruppen er barn og unge i alderen 0 til og med 24 år, som av ulike årsaker står i fare for å havne i utenforskap.

Hvem kan søke?

De som kan søke er offentlige instanser, frivillige organisasjoner og private aktører. Frist for å søke er 1.november.

Du må logge inn og fylle inn søknaden som du finner i Bufdirs søknadsportal for tilskudd. Frivillige organisasjoner og private aktører skal benytte søknadsskjema 2. Søknaden skal knyttes til Grimstad kommune.

Mer informasjon om ordningen finner du på nettsidene til Bufdir.

Har du spørsmål?

Har du andre spørsmål kan du kontakte Anita Aabel, som er kontaktperson for ordningen i Grimstad kommune. Hennes e-postadresse er: anita.aabel@grimstad.kommune.no